By osiągnąć wysoką sprzedaż dobra oferta nie wystarczy. Jeśli nie chcesz sprzedawać produktów na podstawie ogromnie niskiej ceny, musisz aktywnie promować firmę jak również poszczególne produkty.
Aktywność promocyjna powinna być miejsce na wielu płaszczyznach. Należy zadbać o Internet, to elementarne obecnie medium. Nie zapominać o tradycyjnych mediach: telewizji, radiu i prasie. Należy wziąć pod uwagę reklamę zewnętrzną: billboardy, plakaty. W niektórych rodzajach działalności warto wyposażyć pracowników w oznakowaną odzież, na przykład w polary reklamowe (zobacz: https://www.nuka.pl/polary-reklamowe). Na imprezach branżowych warto wręczać gadżety reklamowe, na przykład długopisy. Zresztą odzież z nadrukami logo – na przykład czapeczki albo t-shirty też może spełniać rolę gadżetów reklamowych.
Aktywność promocyjna jest konieczna, ponieważ na targu w większości branż istnieje konkurencja.